1 juni 2025
Thumbnail voor KLM op expansiekoers met eigen reismerk: ‘we willen bij de grootste spelers horen’

KLM op expansiekoers met eigen reismerk: ‘we willen bij de grootste spelers horen’

De Air France KLM Group inclusief Transavia wil het aantal eigen pakketreizen onder het label ‘Holidays’ komende jaren fors uitbreiden. “We focussen op sterke groei en hebben ambitieuze omzettargets, maar cijfers geven we niet”, zegt topman Bas Gerressen van KLM Nederland in gesprek met dit medium.

Hij vindt dat op termijn een positie in de top-3 touroperators van Nederland haalbaar moet zijn. Dat zou een omzet van circa een half miljard euro betekenen. Gerressen wil niets kwijt over de huidige omvang van de boekingen van KLM Holidays, waarvoor flink reclame wordt gemaakt. “Ze lopen naar wens.”

In een reactie op het KLM-nieuws meldt TUI Nederland-en België Managing Director Arjan Kers: “We merken een bredere trend bij airlines om zich tevens op accommodaties te richten.”

Lees het volledige artikel om zustersite Luchtvaartnieuws.nl

Recente berichten