Uniglobe Travel organiseerde onlangs haar allereerste leveranciersreis, waarbij een groep directieleden en senior managers afreisde naar Madrid.
"We willen de band met onze partners verder versterken door samen exclusieve en inspirerende reizen te organiseren voor onze medewerkers, waarin zij persoonlijk de kwaliteit van het product kunnen ervaren", vertelt Elsbeth Groenevelt, Business Development Executive bij Uniglobe Travel.
Bewuste keuze
Volgens Groenevelt was de keuze voor Madrid niet toevallig. "We hebben bewust gekozen voor een bestemming die zowel goed bereikbaar is, als aantrekkelijk vanuit zakelijk perspectief. Dit maakt de reis niet alleen interessant voor onze medewerkers, maar ook relevant voor onze klanten."
“De keuze voor Madrid komt ook voort uit het feit dat onze partner Air Europa een directe verbinding heeft en de route uitvoert met een Boeing 787 Dreamliner. Dit maakt de reiservaring extra aantrekkelijk. Ten tweede hebben wij een bezoek gebracht aan onze partner Amadeus, waarvan het hoofdkantoor (Amadeus IT Group) in Madrid is gevestigd. Tijdens dit bezoek ontvingen onze medewerkers een update over de nieuwste technologische ontwikkelingen binnen Amadeus," vervolgt Groenevelt.
Positieve reacties
"De reacties na afloop waren erg positief. Alle Uniglobe-deelnemers hebben de reis als bijzonder waardevol ervaren. We hebben kennis met elkaar en met onze partners kunnen delen, inspirerende gesprekken gevoerd en waardevolle informatie verzameld."
Uniglobe Travel gaat vaker deze reizen organiseren.