16 september 2024
Thumbnail voor Zo stelt Sapa Pana Travel voor elke reiziger een ‘Unieke Reis’ samen

Zo stelt Sapa Pana Travel voor elke reiziger een ‘Unieke Reis’ samen

Bij Sapa Pana Travel willen ze de reiziger net zo van Latijns-Amerika laten genieten als zij dat zelf doen. De woorden Sapa en Pana zijn afkomstig uit het Quechua, de taal van de Inca’s. Samen betekenen deze woorden, vrij vertaald, de Unieke Reis. “Dat is precies waar wij naar streven als wij voor onze reizigers een (luxe) rondreis op maat samenstellen”, vertelt Kaatje Rietdijk, reisspecialist bij Sapa Pana Travel.


Sapa Pana Travel is ontstaan doordat oprichter Johan van Rijswijck anderen graag deelgenoot wilde maken van zijn passie voor Latijns-Amerika en richtte daarom in 2003 de reisorganisatie op. Na zijn eerste reis naar Guatemala raakte hij verknocht aan Latijns-Amerika en al snel bezocht hij meerdere landen op het continent. Hij reist sindsdien meerdere malen per jaar terug om steeds weer nieuwe plekken te ontdekken. “Inmiddels, ruim 20 jaar later, doet Johan dit niet meer alleen, maar met een fijn team van mensen met diezelfde passie voor Latijns-Amerika. Niet alleen de medewerkers op kantoor in Den Bosch, maar ook ons betrouwbare, sterke netwerk in de landen waarin wij reizen aanbieden", aldus Rietdijk.

Latijns-Amerika verwelkomt bezoekers met een warme gastvrijheid en een overvloed aan mogelijkheden, stelt de reisspecialist. “Denk aan wandelen door de Patagonische wildernis, snorkelen bij de koraalriffen van Belize, of het proeven van exquise gerechten in Lima. Elk land biedt zijn eigen unieke charme en reizigers kunnen zich onderdompelen in een mix van oude tradities en moderne dynamiek. Latijns-Amerika wacht om ontdekt te worden, waarbij de reiziger bij elke rondreis de kans heeft om de rijke geschiedenis en natuurlijke schoonheid van dit prachtige continent te ervaren.”

Dit is een klein deel van het hele artikel over Sapa Pana. Weten hoe Sapa Pana voor iedere klant een Unieke Reis maakt? Lees gauw verder in het Reisbizz Magazine!