27 december 2024
Thumbnail voor Faizal Siddiqui over eerste jaar WavesOnline.com: ‘We blijven luisteren naar onze partners’

Faizal Siddiqui over eerste jaar WavesOnline.com: ‘We blijven luisteren naar onze partners’

Het jaar komt op een eind. 2024 was het jaar waarin het nieuwe cruise boekingsplatform voor reisprofessionals, WavesOnline.com, werd gelanceerd. Reisbizz Magazine ging in gesprek met de man achter het platform, Faizal Siddiqui. “We blijven doorontwikkelen waardoor de reisagent nóg meer zelf aan de knoppen kan zitten.”

Bij het interview met Siddiqui schuiven Business Development Manager Florian Grevenstuk en Inside Business Development Manager Jennifer Vermaas aan. “Zo kan de reisindustrie kennis maken met de mensen die zich elke dag met ziel en zaligheid inzetten voor het succes dat we WavesOnline.com nu al mogen noemen”, aldus Siddiqui. “Ik vind het belangrijk om de mensen die aan het roer staan verder naar voren te schuiven.”

Zo wordt het één op één interview spontaan een interessant vraaggesprek met zijn vieren. Vermaas en Grevenstuk zijn geen onbekenden in de reiswereld, zo vertellen ze als ze erbij zijn komen zitten. Voordat ze bij WavesOnline.com aan de slag ging, werkte Vermaas onder meer bij de HAL. Grevenstuk heeft bij D-reizen, TUI en FTI Reizen gewerkt. Het White-label platform WavesOnline.com werd enkele maanden geleden gelanceerd als antwoord op de vraag vanuit de markt. “Oorspronkelijk was de CruiseOnline Group uitsluitend gericht op de particuliere markt (B2C). Door de toenemende vraag van zakelijke klanten, zoals ZRA’s en OTA’s en reisbureaus, hebben we ongeveer drie jaar geleden besloten een aparte afdeling op te zetten voor de B2B”, vertelt Siddiqui. Niet lang na de lancering van het product zijn zowel Vermaas en Grevenstuk bij het team gekomen.

Doorontwikkelen
2024 is zeer succesvol verlopen voor de organisatie. De gestelde doelen zijn ruimschoots gehaald. Dat betekent echter niet dat Siddiqui, Vermaas, Grevenstuk en hun meer dan 60 andere collega’s op hun lauweren mogen rusten. Er komt nog genoeg nieuws aan, zo verzekert Vermaas. “We blijven doorontwikkelen door te luisteren naar onze partners. Waar we bijvoorbeeld ook mee bezig zijn: de optie om te kunnen kiezen voor businessclass-vluchten en de mogelijkheid om ruimbagage direct bij te boeken bij het kiezen van je vlucht. En last but not least , gaan we de agent de mogelijkheid geven om voor en/of na de cruise extra nachten op de bestemming bij te boeken. We gaan hier zo snel als mogelijk ‘live’ mee. De reisagent kan op deze manier nóg meer zelf aan de knoppen zitten.”

Wil je nog meer weten over het cruiseplatform en over het team? Lees dan het hele interview in de nieuwste uitgave van Reisbizz Magazine.

Recente berichten