SCHIPHOL - De lijfspreuk van een bekend Zweeds merk is ‘aandacht maakt alles mooier’. Dennis Spaan past dit dagelijks toe in zijn functie als manager Sales en Business development bij Uniglobe. Persoonlijke aandacht, actief luisteren en de vertaalslag maken naar een servicemodel wat past bij de behoefte van onze (nieuwe) klanten is het voornaamste succes. In de Career Special vertelt Dennis hier meer over.
Die persoonlijke aandacht geeft volgens Dennis vertrouwen. “Met de zakelijke relatie die je opbouwt kun je als een voorwaardig partner samen groeien. Dat is een belangrijk onderdeel van het succes.” In zijn functie is Dennis verantwoordelijk voor zowel het managen van de Uniglobe-klanten als de groei van de organisatie door middel van het contracteren van nieuwe organisaties en markten. Hierin werkt hij nauw samen met verschillende collega’s van de operatie, financiële afdeling, directie, leveranciers zoals luchtvaartmaatschappijen, autobrokers en de 24-uurs dienst. “Het is altijd goed om te weten dat de organisatie en het management achter je staat en jou het vertrouwen geeft. Dat is bijzonder en zo kun je blijven groeien.”
Dennis adviseert degenen die in de reisindustrie willen gaan werken om zich eerst te oriënteren. “Zorg dat je goed begrijpt welke functies er zijn binnen welke organisatie en aan welke kant je wil staan. Zakenreizen, leisure of MICE? Wat past bij jouw interesses? Veel organisaties in onze branche staan open voor een oriënterend gesprek en een rondleiding op kantoor.”
Lees het hele gesprek met Dennis in onze Career Special.