15 juni 2024
Thumbnail voor Aruba Tourism Authority

Aruba Tourism Authority

Als de Destination Marketing and Management Organisatie (DMMO) voor het One happy island is de Aruba Tourism Authority (A.T.A.) verantwoordelijk voor de bundeling van toeristische belangen onder de belanghebbenden/partners op het eiland en daarbuiten, om de marketing, ontwikkeling en partnerschappen van Aruba als bestemming te coördineren. Het oogmerk van de A.T.A. is om te investeren in doelgroepgerichte markten en activiteiten, wat zal leiden tot een toename van de bezoekersaantallen en de uitgaven op het eiland. Middels deze activiteiten stimuleert de A.T.A. de belangstelling voor bezoekers in gedefinieerde markten, moedigt hen aan Aruba te kiezen als vakantiebestemming, voor hun bijeenkomsten, prestatiebonussen en conferenties. Strategieën voor marketing en public relations omvatten online en offline-initiatieven, speciale evenementen, en gastvrije ontvangst van partners, media, handel en speciale gasten. De beschikbaarheid van fondsen en budgettaire flexibiliteit verzekeren dat Aruba concurrerend blijft in termen van zichtbaarheid, herkenning en verkoop.

Recente berichten