7 oktober 2024
Thumbnail voor Air France vernieuwt aanbod films en series aan boord

Air France vernieuwt aanbod films en series aan boord

PARIJS - Luchtvaartmaatschappij Air France heeft het aanbod van films en series aan boord flink onder handen genomen. Reizigers op langeafstandsvluchten kunnen bij de Franse zusteronderneming van KLM onder andere kiezen uit 370 films, waarbij er nu meer aandacht is voor producties van eigen bodem.


Diverse series, films en documentaires zijn volgens Air France aan het aanbod op het in-flight entertainment (IFE) systeem toegevoegd. Voor het eerst biedt Air France ook content aan van Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic. In totaal biedt Air France nu 1.500 uur aan entertainment. 

Ook voor de jonge reizigers heeft de maatschappij haar aanbod aangepast. Naast de Disney-films biedt Air France ook nieuwe, gevarieerde content en edutainment voor jonge reizigers.

Wie het kijken van films en series beu is kan volgens de maatschappij ook kiezen tussen verschillende spelletjes zoals Angry Birds, Monopoly en Tetris.