Vanaf maandag 20 oktober trekt het team van de Jong Intra Vakanties de weg op voor een uitgebreide salesblitz. Tot eind november bezoeken collega’s dagelijks reisbureaus door heel Nederland en België. Het doel: persoonlijk contact leggen, relaties versterken en de samenwerking met partners verder verdiepen
.“De reisbranche draait om mensen, om echt contact en elkaar kennen,” zegt Jeroen Otto, Manager Sales & Retail bij de Jong Intra Vakanties. “Juist dat persoonlijke aspect willen we nu benadrukken. De afgelopen jaren zijn we flink gegroeid in België en hebben veel nieuwe partners mogen verwelkomen. Het is tijd om daar ons gezicht te laten zien en te laten merken dat we er zijn: dichtbij en betrokken.”
Tijdens de blitz gaat het niet alleen om kennismaken. Het team gebruikt de gesprekken ook om bestaande relaties te verdiepen, kennis te delen en samen vooruit te kijken naar het nieuwe seizoen. “Onze retailpartners zijn de experts die onze reizen tot leven brengen voor de klant,” vervolgt Otto. “Daarom steken we deze weken extra tijd in luisteren, kennis delen en plannen maken. Zo zorgen we samen dat reizigers met vertrouwen en plezier op pad gaan.”
Otto benadrukt het persoonlijke karakter van de actie: “We zouden het liefst elk reisbureau persoonlijk bezoeken. Lukt dat niet dit keer, dan weten onze partners dat we bij de volgende ronde zeker langskomen.”