De nieuwe Rotterdamse radiocampagne van de Holland America Line, geproduceerd door CommercialDeal, is gelanceerd. Met een Rotterdamse tongval wordt "HEBBIE ’T AL GEHOORD?" onder de aandacht gebracht van potentiële reizigers, zeker ook uit Rotterdam zelf.
Deze zomer vertrekt de Rotterdam, met trots vernoemd naar de grootste havenstad van Europa, vanaf de Wilhelminapier naar verschillende bestemmingen binnen Europa. Het cruiseschip uit de Pinnacle klasse is het zevende schip op rij dat de naam Rotterdam draagt. Het biedt plaats aan 2668 gasten en lijkt het meest op haar luxueuze zusterschepen de Koningsdam en de Nieuw Statendam.
De afvaarten van Holland America Line zijn te boeken via onder andere Captain Cruise.
Claudia heeft in diverse commerciële functies binnen de reiswereld gewerkt, onder andere voor D-reizen en Apollo Hotels & Resort. Ze werkt nu naast haar ZRA - ondernemerschap ook als redacteur voor Reisbizz. “Ik sta als zelfstandige in onze branche middenin de doelgroep waar Reisbizz zich op richt. Het is een feestje om de twee takken van sport – het organiseren van reizen en over het vak schrijven- met elkaar te combineren”