De zon scheen fel boven Amsterdam toen 75 partners uit Nederland en België aan boord stapten van de Schuttevaer voor de SAIL-In, het maritieme evenement waar tientallen Tallships samenkomen en het historische havengebied tot leven brengen. Voor Sunny Cars bood de dag een uitgelezen kans om partners te ontmoeten in een unieke setting.
Managing Director Hans Knottnerus, die binnenkort afscheid neemt, heette de genodigden welkom met zijn vertrouwde glimlach. “Voor mij was elke dag een Sunny-feestje. Ik weet zeker dat Marco Ammerlaan en Suzanne Al het fantastisch gaan doen,” zei hij, met een blik vol trots. Later noemde hij de dag “een dag met het beroemde Sunny Cars-tintje”, waarmee hij de persoonlijke sfeer typeerde die het merk altijd weet neer te zetten.
Sales Director Marco Ammerlaan haalde de inzet van de 2000 vrijwilligers aan die SAIL draaiende houden. “Voor hen draait het om verbroedering. Dat zie je vandaag ook: collega’s uit alle hoeken van de branche die hier samen genieten.” Op het dek maakten concurrenten gebroederlijk foto’s van de schepen, selfies werden gemaakt en zonnebrand werd uitgewisseld, terwijl de imposante Tallships langzaam voorbij gleden.
Organisator van de dag Manon Prins, liep stralend rond en moedigde de genodigden aan om even terug te schakelen en te genieten van het moment. "Zet 'm vandaag vooral in z'n vrij," voegde ze toe. Vrijdag stapt ze opnieuw aan boord, ditmaal als deelnemer, samen met het gehele Sunny Cars-team voor een teamuitje.
Het initiatief voor de dag kwam van Marketing Director Suzanne Al. Tien jaar geleden organiseerde Sunny Cars een vergelijkbaar evenement, maar daarna gooide de pandemie roet in het eten. “Toen zagen we de Tallships ook binnenvaren, maar dit keer voelt het extra bijzonder,” vertelde ze.