DEN HAAG – Landal GreenParks staat, met een score van 7,90, op de tweede plaats in de top vijf van meest klantvriendelijke leisurebedrijven in Nederland. De lijst wordt aangevoerd door Van der Valk Hotels, die een nét iets hogere score kreeg van 7,96. Dit blijkt uit het grootste jaarlijkse onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid in Nederland, dat inmiddels veertien jaar loopt.
Sinds 2007 voert onderzoeksbureau MarketResponse een onafhankelijk onderzoek uit onder bedrijven in Nederland. De winnaar van de titel Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt bepaald op basis van onafhankelijk continu online-onderzoek onder Nederlandse consumenten. Het is niet mogelijk om je als organisatie aan te melden voor het onderzoek of om klanten te laten stemmen. Ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee.
Jeroen Mol, operationeel directeur van Landal GreenParks, geeft aan trots te zijn op dit resultaat. “We hebben dit bereikt in een heel bijzonder jaar, waarin we voortdurend met elkaar hebben gekeken wat er nog mogelijk was voor onze gasten. We zien dit ook als een grote blijk van waardering voor de inspanningen van alle collega’s op de parken om onze gasten een onvergetelijke vakantie te bieden en voor de collega’s die op de kantoren en vanuit huis alles draaiend hebben gehouden.”