Een jaar geleden zette WavesOnline zijn eerste stappen in de B2B-markt. Inmiddels is het whitelabel cruiseplatform niet meer weg te denken bij veel reisagenten in Nederland en België. Business Development Manager Florian Grevenstuk blikt met trots terug op een vliegende start én kijkt vooruit naar ambitieuze plannen.
"Het was een geweldig jaar waarin we al onze doelstellingen hebben overtroffen,” vertelt Florian trots. Ondanks de aanwezigheid van gevestigde spelers wist WavesOnline snel voet aan de grond te krijgen. Het geheim? Een zelfontwikkeld, volledig whitelabel platform dat is gebouwd op de wensen van reisagenten.
Reisbureaus waarderen vooral de flexibiliteit van het systeem. “Je kunt bij ons zelf offertes, opties en boekingen maken,” legt hij uit. “Daarmee lopen we ver voor op andere systemen in de markt.” Het resultaat: een snelle groei in het aantal aangesloten reisagenten, verspreid over Nederland en België.
Volgens Florian wordt vooral het luisterend oor van WavesOnline gewaardeerd. “Doordat we onze IT in eigen huis ontwikkelen, kunnen we sneller schakelen op feedback. Dat geeft reisagenten het gevoel dat hun wensen er écht toe doen.”
Dit artikel komt uit het Reisbizz magazine Nr. 106! Het hele artikel lezen? Klink dan op deze link.