LIJNDEN - Corendon bedankt haar klanten vrijdag via een bijzondere video die op social media wordt gedeeld en een brief die in landelijke kranten is geplaatst. In de boodschap moet duidelijk worden dat de reisorganisatie het geduld en vertrouwen van alle vakantiegangers waardeert.
De opname van de videoboodschap vond plaats op de vleugel van de Boeing 747 in de achtertuin van het Corendon Village Hotel. CEO van Corendon Steven van der Heijden en oprichter van de reisorganisatie Atilay Uslu bedanken klanten voor het accepteren van de vouchers en het bewaren ervan, zodat Corendon eerst orde op zaken kon stellen.
In de brief benadrukken Uslu en Van der Heijden het belang van de vouchers. “Als je de vouchers gebruikt hebt om een andere vakantie te boeken: dankjewel dat je alsnog met ons naar de zon gevlogen bent”, luidt de brief. “Ook danken wij al die mensen die nog wachten op hun vouchervergoeding. Zonder de vouchers hadden we het waarschijnlijk niet gered.”
De reisorganisatie bedankt haar klanten ook voor de positieve instelling en blik vooruit. “Na de vaccinaties volgen de vakanties en dus bedanken we je alvast wanneer je opnieuw overweegt te boeken bij Corendon”, aldus de brief van Uslu en Van der Heijden. “Daarvoor danken we je ook namens al die mensen die niet kunnen wachten tot je hen op vakantie weer begroet. Want zoveel als jij de vakantie mist, mist de vakantiebestemming jou ook.”