23 november 2024
Thumbnail voor Dorothé van Alebeek nieuwkomer Smile Society: Ik weet precies bij welke klant ik een huurauto kan aanbieden

Dorothé van Alebeek nieuwkomer Smile Society: Ik weet precies bij welke klant ik een huurauto kan aanbieden

HAARLEM - Sunny Cars maakt binnenkort de nieuwe lijst bekend van de Smile Society Top 100. Maar niet voordat er iemand van het vorige kwartaal in het zonnetje is gezet. Dorothé van Alebeek is nieuw in de Smile Society. Voor Manon Prins van Sunny Cars reden om haar voor de nieuwste uitgave van Reisbizz Magazine naar haar verkoopgeheim te vragen.

Hoe vind je het dat je de Smile Society hebt gehaald?
“Niet alleen ik, maar ook mijn gezin vindt het erg leuk. Het is altijd afwachten voor welke vakantiebestemming er wordt gekozen en of een huurauto noodzakelijk is. Qua bestemmingen boek ik een mooie mix tussen Europa en ver. Ik had niet verwacht om in de lijst te staan en dit is dan ook een kroontje op mijn werk.”

Maak je zelf tijdens je vakantie ook gebruik van een huurauto?
“Zeker. Ik heb een groot gezin met vier kinderen waarvan de jongste nu 18 is en de oudste 22. Met vier kinderen heb je altijd een minibus of 7-seater nodig.”

Wat is jouw verkoopgeheim voor het behalen van de Smile Society?
“Ik denk dat het een voordeel is dat ik werk met vaste klanten. Ik weet hun klantwensen en weet precies bij wie ik een huurauto wel of niet kan aanbieden. Daarnaast geef ik altijd bij mijn klanten aan dat ze er snel bij moeten zijn. Je hebt veel voordelen als je zo vroeg mogelijk boekt én met de Flexservice loop je geen enkel risico. Dat vind ik ook het mooie aan Sunny Cars. Jullie hebben zo’n uitgebreid aanbod met vele services. Ik kies voor mijn klant vaak het meest uitgebreide pakket met Fastlane of Online Check-in. Op deze manier probeer ik de rode loper voor mijn klant uit te leggen.”

Wil je meer weten over Dorothé en het behalen van de Smile Society Top 100 van Sunny Cars? Lees dan het hele gesprek in de nieuwste uitgave van Reisbizz Magazine.