ROTTERDAM - Reisorganisatie Eliza was here heeft haar merkidentiteit een nieuwe uitstraling gegeven en het aanbod aan accomodaties uitgebreid. Op deze manier probeert de reisorganisatie haar merkpropositie te versterken en de groei van het bedrijf te versnellen. Ook een eigen geur en geluid maken deel uit van de nieuwe branding.
Met de nieuwe merkidentiteit probeert Eliza was here naar eigen zeggen meer zintuigen te prikkelen. Dit doen ze door middel van een eigen geur en geluid. Zo heeft Eliza was here in samenwerking met Tambr muziek ontwikkelt die je in de vakantiesfeer moet brengen. Daarnaast heeft de reisorganisatie in samenwerking met iScent een eigen Eliza vakantiegeur gemaakt, gebaseerd op natuurlijke elementen van de bestemmingen. De Eliza-geur zal te ruiken zijn in de accommodaties en wordt aangeboden aan klanten aan het eind van hun vakantie.
De nieuwe huisstijl van Eliza was here omvat een nieuw logo, een nieuwe typografie en een nieuw kleurenpalet die persoonlijkheid, vertrouwelijkheid en vriendelijkheid moet uitstralen, aldus de reisorganisatie. “Het is onze ambitie om Eliza was here uit te breiden naar nieuwe markten en een breder publiek aan te spreken. Om dit te realiseren is een sterk en duidelijk digitaal merk nodig met consistente en uniforme aanwezigheid op alle kanalen”, stelt Tim van den Bergh, Director Eliza was here.
Portfolio uitgebreid
Eliza was here heeft daarnaast haar portfolio uitgebreid met nieuwe accommodaties op Kreta, Karpathos, Rhodos, Andalusië, Formentera en het kustgebied van Lissabon. De accomodaties zijn per direct te boeken.