SCHIPHOL – Met zo’n zeventig resorts wereldwijd biedt Club Med met hun sportieve vakanties een luxe all-inclusive-concept voor alle leeftijden. Reisbizz Magazine ging in gesprek met Managing Director Gilles Meyer en Sales Managers Linda Kromhout van Club Med Nederland om te ontdekken hoe de reisorganisatie in de huidige context opereert.
Volgens Meyer en Kromhout is het nu het moment om Club Med te laten stralen en te laten zien waar het merk voor staat. “Veel reisagenten kennen ons niet zo goed of vinden het moeilijk om ons product te verkopen, omdat het te Frans of te duur is. Daarom zijn we altijd blij als ze ons weten te bereiken zodat we kunnen helpen.”
Op de vraag wat het Club Med all-inclusive-concept inhoudt, hebben beide meteen een antwoord klaar. “Vandaag de dag, een veilige, totaal verzorgde vakantie waarbij echt alles inclusief is en van hoge kwaliteit. Niet alleen het eten en drinken in de restaurants, maar ook de Kids Club en de verschillende sporten die gasten kunnen beoefenen.”
Ook vertellen Meyer en Kromhout over het nieuwe ecologische resort op de Seychellen. “Sinds 1950 heeft Club Med de aanpak ‘Happy to Care’ waarin we gasten geluk willen geven door sport natuur. Goed zorgen voor onze interne en externe omgeving zit dus al een hele lange tijd in ons DNA.”
Lees het hele interview met Meyer en Kromhout in het nieuwe digitale Reisbizz Magazine.