DEN HAAG - Sinds deze maand is CommuniGate PR & Marketing door PROMPERU aangesteld voor de toeristische PR-activiteiten van Peru op de Nederlandse markt. Het PR-bureau uit Den Haag gaat de nieuwe PR-strategie ontwikkelen en is tevens verantwoordelijk voor de uitvoering van de verschillende activiteiten.
“Wij zijn heel blij met deze nieuwe klant”, aldus directeur/eigenaar Gerdri ten Dolle van CommuniGate. “Peru is een prachtig land en ongelooflijk veelzijdig. Wij gaan met veel enthousiasme aan de slag om nieuwe en terugkerende bezoekers voor dit mooie Zuid-Amerikaanse land te inspireren.”
Peru is voor CommuniGate geen onbekend terrein. Sinds vorig jaar verzorgt het bureau het Community Management en heeft het een nieuw Nederlandstalige Facebook-account VitiPeru NL opgezet. Dit CM-contract is recentelijk verlengd. “VisitPeru NL inspireert met prachtig beeld en biedt de volgers tevens handige tips, informatie en allerlei boeiende wetenswaardigheden over het land”, aldus het PR-bureau.