23 november 2024
Thumbnail voor Special Traffic: Als er een land is waar we niet echt thuis in zijn, bieden we het niet aan

Special Traffic: Als er een land is waar we niet echt thuis in zijn, bieden we het niet aan

MONNICKENDAM - Voor de tweede keer heeft Reisbizz Magazine in samenwerking met Special Traffic een bestemmingsspecial gemaakt. Deze keer boordevol informatie en inspiratie over de bestemmingen van de maatwerkspecialist in Zuidelijk Afrika. Een werelddeel waar je volgens Patrick Goorhuis, Sales Executive Retail, snel je hart aan verliest als je eenmaal kennis hebt gemaakt.

In zijn voorwoord moet Patrick eerlijk bekennen dat hij zelf nooit zuidelijker heeft gereisd dan Marokko en Tunesië. “Voor de echte liefhebbers van dit continent natuurlijk niet ‘het echte Afrika’ waar we het in de bestemmingsspecial over hebben. De reis naar Tunesië had ik trouwens gewonnen met Eurojet. Pure nostalgie, maar dat terzijde”, schrijft hij. Als hij door de oude fotoalbums van zijn ouders bladert, dwalen zijn gedachten af naar de reizen en belevenissen die zij 30 jaar geleden maakten. “Zoals hun safari door Zuid-Afrika, Botswana en Namibië. Bij die gedachten en beelden begint het zelfs bij mij te kriebelen en kan ik niet wachten om Afrika zelf eens te gaan ontdekken…”

Uit eigen reiservaring
Special Traffic vindt het belangrijk om uit eigen reiservaring te adviseren. “Vandaar dat we ons landendeskundigen noemen. Sterker nog, als er een land is waar we niet echt thuis in zijn, dan bieden we dit ook niet aan! We gaan regelmatig op inspectiereizen om hotels te beoordelen en excursies uit te proberen. We gaan dan echt de diepte in, en nemen de tijd om het land, de cultuur en de mensen te leren kennen. En dát merk je als je met ons in gesprek gaat, en je ziet het ook terug in onze reisvoorstellen, en in de landenpresentaties.”

Kleinschaligheid, duurzaamheid, lokale ervaringen en buiten de gebaande paden zijn de kernwaarden bij de keuzes in hotels, excursies en reisroutes. “Op onze website staan voorbeeld rondreizen waar we de klant van dag tot dag meenemen op hun rondreis. Deze reizen én de eigen rondreiswensen van de klanten kunnen geheel op maat worden samengesteld. Special Traffic verkoopt geen losse bouwstenen, maar verzorgt het gehele landarrangement voor jouw klant. Want daar ligt onze kracht en expertise.”

Meer weten over het DNA van Special Traffic? Lees dan het voorwoord van Patrick en het daaropvolgende artikel in de Zuidelijk Afrika Special van Reisbizz Magazine.