USP Marketing PR en Interface Tourism Netherlands gaan samen verder als Hopscotch Tourism Netherlands. Beide teams werken sinds de fusie fysiek samen vanuit het kantoor van USP aan in Amsterdam. Met de fusie wil Hopscotch Groupe een Hopscotch-hub in Amsterdam oprichten, “waarbij de gecombineerde expertise van beide bureaus wordt ingezet voor de gehele Benelux.”
De lancering van Hopscotch Tourism in Amsterdam wordt ondersteund door een nieuw samengesteld leiderschapsteam om de visie en groei van het bedrijf te stimuleren, zo meldt Hopscotch. Jeannette Spits is benoemd tot CEO van Hopscotch Tourism Netherlands. Ze wordt vergezeld door een team van experts, waaronder Alexandra Vervoort als Commercial Director, Mijke de Jong als Operational Director en Ninette Neuteboom als Communications Director. “Samen zorgen zij voor een dynamische en innovatieve aanpak om doeltreffende oplossingen te leveren voor klanten en bestemmingen.”
Tot de projecten van de groep behoren samenwerkingen met bekende bestemmingen in Europa, Azië en Latijns-Amerika, internationale promotiecampagnes voor luchtvaartmaatschappijen en hotelketens en door de EU gefinancierde initiatieven ter bevordering van duurzaam toerisme. De Nederlandse tak van Hopscotch Tourism vertegenwoordigt onder andere luchtvaartmaatschappijen zoals Emirates en PLAY Airlines, maar ook bestemmingen zoals Costa Rica, Peru, St. Maarten, Dubai, Thailand en de Malediven.