Maandagavond werd in het Rosarium in Amsterdam het startschot gegeven voor de roadshow van Ras Al Khaimah. In aanwezigheid van Carlo Kazan, Assistent Director bij de Ras Al Khaimah Tourism Development Authority en Danielle Goedkoop, PR, Marketing & Sales Manager Piroth.Kommunikation presenteerde Ras Al Khaimah zich als een veelzijdige bestemming.
Ras Al Khaimah, een nog relatief onbekend emiraat, kon maandag op grote belangstelling rekenen. Meer dan 35 reisprofessionals voerden gesprekken met diverse hotels zoals Waldorf Astoria, Hampton by Hilton, Mövenpick Resort, Rixos Bab Al Bahr en Ritz Carlton Al Wadi & Al Hamra. Maar ook met DMC’s zoals Unveil Arabia en Magic Travel en luchtvaartmaatschappij Emirates. Danielle Goedkoop, vertelt: “De bestemming is uitermate geschikt voor reizigers die willen genieten van een relaxte vakantie, maar ook op zoek zijn naar avontuur. Tijdens deze roadshow willen we reisprofessionals verrassen met de veelzijdigheid van de bestemming.”
Na afloop van de netwerkavond werd er een kennisquiz gespeeld en ging Marco Beentjes van The Travel Club er met de hoofdprijs vandoor: een vliegticket naar Dubai inclusief een aantal overnachtingen Ras Al Khaimah en een woestijnsafari.
“Dinsdagavond hebben we een volle zaal in Strandpaviljoen De IJzeren Man in Vught en daarna reizen we door naar Kasteel Lodewijk van Male in Brugge en Jacques in Antwerpen, om ook daar reisprofessionals te enthousiasmeren en informeren over dit emiraat vol verrassingen.” voegt Danielle toe.