Na maanden van voorbereiding is het zover: Senses, het nieuwe luxe reisplatform van Mathijs Bos en Abel van Deursen, is officieel gelanceerd. Met een opvallende campagne waarin onder anderen Winston Gerschtanowitz en Olcay Gulsen te zien zijn, wil Senses de manier waarop reizigers hun droomreis samenstellen volledig vernieuwen.
“Bij Senses realiseren we ons dat reizigers steeds meer waarde hechten aan gemak en snelheid”, legt Mathijs Bos uit. “Daarom hebben wij het samenstellen en boeken van een luxe maatwerkreis, normaal gezien een tijdrovend proces, veranderd in een ervaring die slechts minuten duurt. Nog nooit was het boeken van een luxe reis zo eenvoudig”.
Officieel gelanceerd
Gisteren ging de officiële lanceringscampagne live op alle sociale mediakanalen van Senses. De video, opgenomen in het iconische Amstel Hotel in Amsterdam, benadrukt het motto van het merk: “A Collection of Memories”. Ook benieuwd naar de video? Bekijk hem hier.
Behoefte aan gemak
Senses wil inspelen op de groeiende behoefte aan gemak en snelheid bij luxe reizigers. Via de website kunnen klanten hun reis tot in de kleinste details samenstellen én direct boeken. Het bedrijf is gebouwd als een techbedrijf, met realtime beschikbaarheid en dynamische prijzen en dus geen statische contracten.