27 november 2024
Thumbnail voor Nieuwe Scandinavische partner voor netwerk Baltus Communications

Nieuwe Scandinavische partner voor netwerk Baltus Communications

Dit is een persbericht.

DEN HAAG - The Travel Lifestyle Network (TLN) heeft een nieuw partner pr bureau verwelkomd in zijn groep van internationale communicatiebureaus die zich exclusief richten op de reis- en lifestylesector. Voor de Benelux is het Nederlandse pr bureau Baltus Communications uit Den Haag sinds 2008 lid van het netwerk.

TLN is actief in 23 landen een wereldwijd collectief van onafhankelijke PR- en marketingcommunicatiebureaus die gespecialiseerd zijn in de reis- en lifestylesector. De leden zijn  marktleiders in hun vakgebied met als doel om samen te werken en kennis en krachten te bundelen.

Voor de Scandinavische markt was het netwerk nog op zoek naar een gespecialiseerd bureau. Het bureau One of You, gevestigd in Stockholm, Zweden, is toonaangevend op het gebied van luxe toerisme promotie in Scandinavië. 

"Terwijl de wereld zijn grenzen weer opent voor reizen en toerisme, zijn we verheugd dat het Travel Lifestyle Network blijft groeien, waardoor het aanbod van onze bestaande leden voor zowel huidige als toekomstige klanten wordt versterkt", aldus Virginie Le Norgant, voorzitter van TLN en Associate Director bij Group Expression in Parijs. "We zijn trots om zo'n ervaren en zeer gerespecteerd bureau toe te voegen om ons netwerk in de Scandinavische regio te vertegenwoordigen."

In een reactie op de samenwerking zei Lena Skogström, oprichter en eigenaar van One of You: “We kijken er naar uit om samen te werken met TLN, een professioneel netwerk van hooggekwalificeerde en gerenommeerde partnerbureaus van over de hele wereld.

One of You is lid geworden van TLN na een volledige stemming door de bestaande leden van het netwerk en na een serie van uitgebreide interviews. Als individuele bureaus is het belangrijk om gelijkwaardige kernwaarden te delen. 

Agnes van Duffelen van Baltus Communications zegt dat zij veel te danken hebben aan het lidmaatschap van het netwerk. Verschillende samenwerkingen met verkeersbureaus zijn via het netwerk bij ons klant geworden. Wij kunnen elkaar helpen met pitches en pr ideeën. Zonder het lidmaatschap van TLN zouden wij als bureau minder zichtbaarheid hebben in onze markt. Daarbij leer je ook veel van je eigen markt hoe onze buitenlandse collega’s ons zien. Zo is Nederland veruit koploper als het gaat om professionele reisbloggers.