SCHIPHOL - Ook dit jaar is KLM weer ‘On Tour’ geweest. Het was voor het KLM-salesteam nog te vroeg om fysiek op bezoek te komen bij de diverse reisagenten, als gevolg van de maatregelen rond de coronapandemie. Er werd een andere manier gevonden voor persoonlijk contact. Reisbizz Magazine sprak met Lisette Klomp Bueters, Sales Director Leisure van KLM.
Waar voorheen alle reisbureaus in Nederland door het salesteam bezocht werden tijdens KLM On Tour, is er dit jaar een andere manier gevonden om de reisagent in persoonlijk contact te brengen met een KLM’er. Vanaf 12 juli ontvingen de reisagenten een energie-boost in de vorm van een krat fruit. KLM hoopte op deze manier dat we met z’n allen gezond blijven en samen de klant zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Via een QR-code verscheen KLM'er Diana binnen enkele seconden in levensechte vorm in je kantoor of bij je thuis.
Klomp Bueters stelt in het interview dat de reisagent heel veel voor KLM betekent. “Wij zijn erg blij met de steun van de reisagent. Er is het afgelopen jaar veel gevraagd van iedereen. De reisagenten hebben te maken met constant veranderende adviezen en verontruste klanten die bellen. Hiermee wilden wij laten weten dat we aan ze denken en dat we er voor ze zijn.”
Lees het hele interview met Lisette Klomp Bueters over KLM On Tour in het nieuwe digitale Reisbizz Magazine.