Dit is een persbericht
ROTTERDAM - Avontuur, ontdekking, rust, familie en ontspanning komen samen in de nieuwe campagne die Brand USA vandaag heeft gelanceerd in samenwerking met Visit USA Nederland. De campagne laat de diversiteit van de Verenigde Staten zien en nodigt reizigers uit om datgeen wat zij zoeken in een vakantie in een of meerdere van de staten te vinden.
Ervaringen van anderen zorgen voor nieuwe ideeën
Het verlangen om de wereld te ontdekken zit in ons DNA verankerd en reizen verrijkt onze levens, zorgt voor verbinding en begrip van elkaars cultuur. Naarmate de tijden zijn veranderd, geldt dat ook voor de manieren waarop we een reis en bestemming kiezen. Toch is één ding hetzelfde gebleven: op basis van de ervaring van anderen doen wij ideeën op voor een nieuwe reis en dat is precies waar deze campagne op inspeelt.
'Dit is waar het is'
Op de website van de campagne staan onder de vijf thema’s ‘Dit is waar avontuur is’, ‘Dit is waar ontdekking is’, ‘Dit is waar rust is’, ‘Dit is waar familie is’ en ‘Dit is waar ontspanning is’ allerlei leuke tips, verzameld door experten direct uit de VS. Van peddelen tussen zeekoeien en fluorescerende plankton in Florida tot duizenden sterren spotten in North Carolina en van brouwerij naar brouwerij hoppen in Oregon. Deze insider tips vind je vervolgens terug in de op maat gemaakte reizen van de volgende touroperators: De Jong Intra Vakanties, Van Verre, Le Beau Reizen, Go Amerika, Tioga Tours, Doets Reizen, Florivida, Untamed Traveling, Creating Stories American Vacation, Little America, TUI, NBBS, Riksja Travel, UStravel en AmerikaNu.
Win-actie voor nieuwsgierige reizigers
Naast de website worden er ook social media-advertenties, nieuwsbrieven en online banners op de meeste bekende websites van Nederland ingezet tijdens de campagne die tot 14 december 2023 loopt. Ook is er een win-actie, waarbij nieuwsgierige reizigers 15 reisvouchers à €350,- kunnen winnen. Zij maken kans door de mooiste zelfgemaakte vakantiefoto uit de VS te delen via Facebook of Instagram met de hashtags #DIWHI en #VisitUSAnl.
Nicole Conrad, Trade Director Brand USA Benelux: “Met deze campagne nemen we de consument mee naar de verschillende bestemmingen en thema’s in de Verenigde Staten van Amerika. ‘Dit is waar het is’ gaat tips delen waarom het de moeite waard is om de volgende Amerika-reis naar deze bestemming te plannen! Het maakt niet uit of de reis twee dagen of twee maanden duurt, ‘Dit is waar het is’ zal de consument helpen zijn droomplek binnen de VS te vinden!”