15 oktober 2024
Thumbnail voor Brand USA viert 4th of July: ‘De start van een nieuwe traditie’

Brand USA viert 4th of July: ‘De start van een nieuwe traditie’

BREDA - In Amerika was gisteren één van de meest iconische feestdagen: Independence Day. Een dag die traditioneel door de Amerikanen gevierd wordt met familie, vrienden, bier en een BBQ. Een combinatie die Brand USA naar eigen zeggen als geen ander begrijpt en greep 4 juli dan ook aan om samen met ruim honderd reis- en mediarelaties op feestelijke wijze te vieren dat 247 jaar geleden de grondleggers van de huidige Verenigde Staten de Onafhankelijksheidsverklaring in Philadelphia ondertekenden.


Terwijl de barbecues bij het sfeervolle STRND in Breda opwarmden, verwelkomde Nicole Conrad de aanwezigen en stelde het team voor dat op de Nederlandse en Belgische markt samen met haar Brand USA vertegenwoordigt: Charonne in het Veld, Loren Grim en Irene Lipper. Nicole benadrukte dat met deze eerste viering van 4th July op Nederlandse bodem een nieuwe traditie wordt gestart. Eentje waarmee Brand USA haar reis- en mediapartners bedankt voor de succesvolle en plezierige samenwerking en ondersteuning om met elkaar Amerika als #1 reisbestemming in de markt te zetten. 

De muzikale omlijsting van de avond kwam van de Tip Jar, een americanaband die met hun Amerikaanse klassiekers niet alleen regelmatig op Nederlandse podia te beluisteren zijn, maar ook gespeeld hebben op legendarische podia in Gruene Hall en Luckenbach én een plekje hebben verworven in de line up van menig festival in Texas.

Nieuwe traditie geboren
Eén van de hoogtepunten van de avond was de bekendmaking van de winnaar van een incentive die was uitgeschreven samen met TUI at Home ter stimulering van het USA Discovery Program. “Dit is een serie online trainingen waarmee reisagenten hun kennis kunnen verbreden en verdiepen. Sinds de start van de actie in mei, heeft Martine Tomassen (ZRA bij TUI at Home) 14 cursussen succesvol afgerond en mocht als terechte winnares een gepersonaliseerde iPad in ontvangst nemen”, vertelt Irene Lipper.

“De weergoden waren Brand USA goed gezind en er kan dan ook terug gekeken worden op een zeer geslaagde avond. Eentje die voor herhaling vatbaar is en wat ons betreft is een mooie traditie geboren!”, sluit Irene af.