Debora de Roos, tot voor kort Directeur Customer Services bij Corendon, maakt de overstap naar &Olives Travel. Bij &Olives Travel wordt de Roos Manager Marketing & Customer Experience. “Met haar uitgebreide ervaring op beide vlakken gaat zij een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere groei en positionering van het merk.”
“Debora de Roos heeft een bewezen staat van dienst in de reisindustrie en heeft de afgelopen jaren een ruime expertise opgebouwd in het optimaliseren van de klantervaring en het ontwikkelen van marketingstrategieën”, laat haar nieuwe werkgever weten in een perscommuniqué. “Haar overstap naar &Olives Travel markeert een nieuwe stap, waarin zij haar kennis en passie kan inzetten voor een merk dat bekendstaat om zijn bijzondere en authentieke reizen wereldwijd en hoogwaardige service.”
"Ik ben ontzettend enthousiast om aan de slag te gaan bij &Olives Travel," zegt De Roos. "Het merk biedt een divers en bijzonder aanbod aan reizen – van de meest bijzondere plekjes rond de Middellandse Zee tot onontdekte parels in verre oorden van Costa Rica tot Zuid-Afrika. Ik kijk ernaar uit om bij te dragen aan de versterking en groei van &Olives Travel en onze reizigers een onvergetelijke en ultieme reiservaring te bieden."
Christina Zandberg, CEO van &Olives Travel, is verheugd over de komst van De Roos. "Debora brengt een enorme hoeveelheid expertise en passie mee. Haar focus op klantbeleving en haar strategische inzichten zullen ons helpen om onze reizigers nog beter te bedienen en ons merk te helpen groeien."