Holiday Extras, een toonaangevende aanbieder van parkeerplaatsen, hotels, luchthavenlounges en andere reisextras, vergroot zijn aanwezigheid in Nederland door de overname van ParkCare. Met deze overname heeft Holiday Extras zijn positie op de Nederlandse markt verder versterkt. Het online vergelijkingsplatform ParkCare is marktleider op het gebied van luchthavenparkeren in Nederland en biedt klanten een eenvoudige en transparante manier om parkeerdiensten te vergelijken en te boeken.
Uitdagingen en klantgerichte oplossingen
Het bedrijf speelt actief in op de uitdagingen waarmee reizigers te maken hebben. Zo biedt Holiday Extras bijvoorbeeld gratis annuleringen tot één dag voor vertrek.
Airportlounges en samenwerking met reisbureaus
Naast parkeermogelijkheden biedt Holiday Extras ook luchthavenlounges aan. Deze stellen reizigers in staat om zich voor hun vlucht te ontspannen in een comfortabele omgeving met eten, drinken en extra voorzieningen zoals wifi en douches.
De samenwerking met reisbureaus en reisagenten is een belangrijke pijler van het bedrijf. Holiday Extras biedt deze partners verschillende boekingsopties, zoals een agentenlogin of boekingen via BAS Fadiro, en aantrekkelijke commissies. Voor leden van de Holiday Extras Top Club zijn er extra voordelen. De beste reisbureaus kunnen tot 1 procent extra commissie verdienen en profiteren van aantrekkelijke promotiepakketten.
Toekomstplannen
Met de overname van Quick Parking en ParkCare kan Holiday Extras nog meer premium services aanbieden. Daarnaast plant het bedrijf in maart een actie waarbij reisbureaumedewerkers met elke boeking van een Holiday Extras-aanbieding hun kans op een aantrekkelijke prijs vergroten.