UTRECHT - Riksja Travel heeft de ontwikkeling van de digital marketing voor een nieuw te lanceren reismerk ondergebracht bij Yelflow. De samenwerking gaat direct van start en Yelflow ontwikkelt de komende periode, in samenwerking met Riksja, de digitale marketing positionering en strategie.
“Met de lancering van het nieuwe merk willen we unieke reizen voor meer mensen op een duurzame manier toegankelijk maken”, zegt Fenny Koppen, CEO en Co-owner Riksja Travel. “We kijken met veel vertrouwen uit naar de samenwerking met Yelflow. De kennis van digital marketing & e-commerce in combinatie met de ervaring in de reisbranche en het lanceren van een nieuw merk is voor ons de perfecte combinatie.”
Riksja Travel is ruim twintig jaar specialist op het gebied van individuele verre reizen naar meer dan vijftig bestemming. Het aanbod wordt zorgvuldig uitgezocht: kleinschalig en bij voorkeur ver van de massa. “Verantwoord reizen zit in het DNA van Riksja: er wordt veel met lokale ondernemers gewerkt en de CO2-impact van de reis wordt gecompenseerd”, aldus de reisorganisatie.
Raakvlakken
Volgens Corné Hoogendoorn, oprichter Yelflow, was het vanaf het eerste contact met Riksja duidelijk dat er veel raakvlakken waren tussen de organisaties. “Allereerst vakinhoudelijk maar ook de match met het aanbod van Riksja Travel. De uitdaging waar men voor staat herkennen we. We hebben er daarom alle vertrouwen in dat we, samen met Riksja Travel, dit tot een succes gaan maken.”