BADHOEVEDORP - Stip Reizen viert dit jaar haar 15-jarig jubileum met een gloednieuwe website. De reisorganisatie voegt daarnaast rondreizen, fly drives, citytrips en in het najaar cruise-only pakketten toe aan het portfolio.
Het jubilerende Stip Reizen heeft naar eigen zegge een spectaculaire groei gemaakt, vooral op het gebied van cruisevakanties. “Daarnaast is het Formule 1-project naar Abu Dhabi een groot succes. In november brengt de reisorganisatie maar liefst 6.000 Oranjefans naar de laatste F1 race van het seizoen”, aldus de reisorganisatie.
Nieuwe producten
Het huidige aanbod van zeecruises, Formule 1-reizen en zonvakanties breidt Stip Reizen op korte termijn uit met nieuwe producten. De reisorganisatie voegt rondreizen en fly drives binnen en buiten Europa, citytrips en in het najaar ook cruise-only pakketten toe. Hiervoor zijn ze een samenwerking aangegaan met het Engelse Traveltek, waardoor er toegang is tot meer dan 15.000 cruise-only opties.
“Stip heeft een fantastisch en zeer succesvol jaar met 40 procent groei achter de rug en daarom is dit hét moment om ons aanbod uit te breiden en verder te investeren in onze producten”, licht Fred Verlinden, directeur Stip Reizen, toe. “Dat doen we onder de vlag van Stip, maar ook via Corendon. De verkoop van de typisch Stip-producten via Corendon is voor beide partijen een waardevolle aanvulling.”
Nieuwe website
De reisorganisatie heeft vandaag een nieuwe website gelanceerd op het Corendon-platform. “Daarnaast is een nieuwe mobiele website geïntroduceerd zodat het nog eenvoudiger wordt om een reis te boeken.”
In oktober viert Stip Reizen haar 15e verjaardag met ludieke consumentenacties zoals winacties van cruises naar Dubai en Formule 1-reizen. Ook organiseert Stip verschillende scheepsbezoeken. “Wij kijken vol vertrouwen naar de toekomst en blijven ons inzetten voor het creëren van onvergetelijke vakanties voor onze klanten”, aldus Verlinden.