24 mei 2024
Thumbnail voor Travix benoemt Mira van Houwelingen tot Chief Marketing Officer

Travix benoemt Mira van Houwelingen tot Chief Marketing Officer

Online reisbureau Travix heeft Mira van Houwelingen uitgeroepen tot Chief Marketing Officer. In haar nieuwe functie geeft Van Houwelingen leiding aan de wereldwijde marketinginitiatieven, met de nadruk op het positioneren van CheapTickets, flagship brand van het bedrijf.

Van Houwelingen vervulde tot voor kort de functie van Head of Marketing Nederland bij de boodschappen filtsbezorger Getir. Eerder bekleedde ze posities als Head of Marketing & Digital bij Moët Hennessy en diverse marketingfuncties bij Rituals en Unilever.

De nieuwe Chief Marketing Officer kijkt uit naar de uitdagingen die deze nieuwe rol met zich meebrengt. “Ik ga aan het werk met een sterk direct merk en een zeer deskundig team. Ik ben ervan overtuigd dat we elke uitdaging die op ons af komt aankunnen. Ik kan niet wachten om de merken van Travix te versterken en de marketingstrategie van het bedrijf, zowel in de Benelux-regio als wereldwijd, opnieuw vleugels te geven”, licht Van Houwelingen toe.

CT Ooi, CEO van Travix, voegt hieraan toe: “We zijn verheugd om Mira bij Travix te verwelkomen, vooral op zo'n cruciaal moment in verdere groei en evolutie van het bedrijf. De belangrijke mijlpaal van toetreding tot de Trip.com Group in 2020 versterkte de positie van Travix als een sleutelspeler in de wereldwijde reisindustrie. Mira's rijke ervaring, innovatieve ideeën en frisse perspectief zullen ongetwijfeld Travix verder gaan versterken.”