8 mei 2024
Thumbnail voor Valleria Morelli (TUI at Home) helpt op Schiphol: ‘De glimlach van de klant is het helemaal waard’

Valleria Morelli (TUI at Home) helpt op Schiphol: ‘De glimlach van de klant is het helemaal waard’

SCHIPHOL - Met alle chaos die momenteel gaande is op Schiphol, springen TUI-reisagenten bij om als Floorwalker op de luchthaven hun collega’s te helpen. Als Floorwalker kunnen de reisagenten helpen reizigers zo goed mogelijk op weg te helpen naar hun vakantiebestemming. Valleria Morelli, ZRA bij TUI at Home, is één van de reisagenten die hulp biedt en stond vanmorgen om 4:00 op Schiphol.

 


“Toen ik hoorde dat wij van het reisbureau TUI at Home vrijwillig konden helpen op Schiphol om als Floorwalker te helpen bij de TUI check-in, hoefde ik niet lang na te denken”, vertelt Valleria in gesprek met Reisbizz.nl. “Oké, 4 uur is vroeg, maar mijn ‘collega’s’ helpen op Schiphol en de klant helpen sneller en met een glimlach in te checken, dat is het helemaal waard.”

 

Om 4 uur ging Valleria vanmorgen na een warm welkom en een kopje koffie enthousiast aan de slag. “Voor het tijdstip was het enorm druk op Schiphol, maar volgens de collega’s niets in vergelijking met afgelopen weekend.” Valleria heeft geholpen met het inchecken van bagage en waar nodig papieren uitprinten die sommige reizigers nog misten. “Maar wat ik vooral heb gedaan is een glimlach gegeven aan de klanten. Eigenlijk verliep alles op rolletjes en de TUI-reizigers waren blij dat we hielpen. Ik vond het erg leuk om te helpen en te zien hoe het er aan toe gaat op Schiphol. Maar vooral ook goed om te zien hoe de drukte is.”