Maandag de 15e januari is het weer zover, het is Blue Monday. Volgens Britse psycholoog Cliff Arnall de meest depressieve dag van het jaar. De feestdagen zijn voorbij, veel goede voornemens zijn nu al mislukt, buiten is het donker en koud en de zomervakantie lijkt nog mijlenver weg. Voor de reiswereld een goed moment hier op in te spelen en er juist een (commercieel) feestje van te maken. We zijn benieuwd hoe jij dit dit doet.
Natuurlijk geven we je graag wat tips maar horen nog liever die van jou. Ga naar onze socials en laat van je horen voor maandag 17:00 uur. Schrijf jouw reactie en/of tips onder ons bericht en ding mee naar de prijs. Curaçao Tourist board en Reisbizz zetten degene met het leukste idee in het zonnetje want hij of zij kan zelf een heerlijke Blue Curaçao cocktail gaan shaken en een prachtige boek over de leukste culinaire plekjes op Curaçao winnen.
Onze tips
- Geef je klant vooral veel virtuele voorpret: post vandaag vooral veel blauw! Inspirerende bestemmingsvideo's doen het goed op zo'n dag, je klant droomt lekker weg bij de gedachte aan een volgend avontuur.
- Onze nationale trots KLM is gestart met de Real Deal weken, mooi moment om je klant te wijzen op het feit dat nu boeken een goed idee is. Blauwer dan dit wordt het immers niet.
- Opbeurende muziek helpt. Verwijs naar deze speciale Blue Monday playlist https://open.spotify.com/playlist/2pxIDRE4Hlzo19ITmiBmci
Woensdag 17 januari maken we de winnaar bekend.