23 november 2024
Thumbnail voor Maak het verschil en help de ANVR met jouw inzichten

Maak het verschil en help de ANVR met jouw inzichten

LEUSDEN - Hanita van der Meer is afgelopen september bij ANVR begonnen als Marketing- en Communicatiespecialist. Doordat gelijk het ANVR Congres in Bremen voor de deur stond, ging al haar aandacht daar naar uit. Hierna is Van der Meer direct gestart aan een marketing- en communicatieplan waarbij de sterk verouderde ANVR website prioriteit nummer 1 heeft. Hiervoor roept ze jullie hulp in.

De website is volgens Van der Meer toe aan een upgrade waarbij het meer van deze tijd moet zijn en informatie voor de consument moet bevatten. “Omdat alles wat je doet om de merkbekendheid ANVR naar de consument/reiziger te verbeteren, en daarmee indirect de zekerheden die ANVR met zich meebrengt voor reizigers die boeken bij een ANVR lid, begint het met de juiste informatie. Het moet veel duidelijker zijn wat de voordelen zijn voor reizigers als ze via jullie boeken”, aldus Van der Meer.

​Businesspartner Blue Flamingos is aan de slag gegaan en in juli wordt de nieuwe website opgeleverd. Daarnaast worden alle socials – LinkedIn, Facebook en Instagram – gekoppeld en van nieuwe, SEO verantwoorde en goede informatie voorzien. “Gelukkig heb ik een mooi clubje website-experts van onze ANVR leden verzameld die kritisch met mij meekijken en de bouwers van de nodige input voorzien. Superdank voor jullie hulp! Ook kon ik dit niet zonder de mooie club marketingexperts van onze ANVR leden die bereid waren mij te helpen met het verbeteren van het merk ANVR. Kudos ook voor hen.”

Invullen vragenlijst
Echter heeft Van der Meer jullie hulp nodig bij het vervolg van haar plannen. “Er is een ledenonderzoek gestart via onze partner Excap en daarvoor hebben jullie een mail ontvangen. Helaas hebben nog niet veel leden deze ingevuld, hoewel het maar 10 minuten van je tijd vraagt. Met de informatie die ik uit dat onderzoek ga krijgen kan ik de volgende stappen zetten in wat veranderd moet worden. Als ik niet weet waar jullie behoeftes liggen kan ik het niet veranderen. Help mee en vul de vragenlijst in.”

Omdat ANVR het graag anoniem houdt, komt de mail vaak in de SPAM box. “Kijk even na of je deze hebt ontvangen (dinsdag 13 juni krijg je een reminder). De e-mail waar vanuit dit wordt verstuurd is '[email protected]'. Maak het verschil en help ons!”, sluit Van der Meer af.