4 december 2024
Thumbnail voor Geslaagd Costa Rica-event Latin Travel: ‘Educatie, gezelligheid en tropische verrassingen’

Geslaagd Costa Rica-event Latin Travel: ‘Educatie, gezelligheid en tropische verrassingen’

Latin Travel en het Costa Rica Tourism Board organiseerden afgelopen vrijdag een event in de Botanische Tuinen van Utrecht. Reisagenten uit het hele land werden meegenomen in de wereld van Costa Rica tijdens een middag vol tropische verrassingen, educatie en gezelligheid. “Het was een groot succes.”

Met presentaties, rondleidingen en workshops was deze middag een mooie combinatie van kennis en beleving. Eva Eyckmans van Interface Tourism Group, die onlangs Costa Rica bezocht, en Mariska van Vliet van Latin Travel deelden tijdens een presentatie hun expertise over deze bestemming, van verborgen parels tot tips voor unieke reiservaringen.

Tropische kas
Naast de inhoudelijke presentaties genoten de reisagenten van rondleidingen door de tropische kas en de vlindertuin. Hier leerden zij meer over exotische planten en kleurrijke vlinders, waardoor Costa Rica’s biodiversiteit letterlijk tot leven kwam”, aldus Latin Travel.

Eén van de hoogtepunten was de barista-workshop, waarbij de reisagenten niet alleen Costa Ricaanse koffie konden proeven, maar ook zelf leerden om de perfecte espresso en cappuccino te maken.

Prijsuitreiking
De middag werd feestelijk afgesloten met hapjes, drankjes en een prijsuitreiking. De hoofdprijs, een reischeque voor een reis naar Costa Rica, werd gewonnen door Marion Niessen-Nauta van The Travel Company. Peter Lindhout van The Travel Club ging naar huis met een Latin Travel rugzak en een mooie Costa Rica-handdoek. Alle deelnemers ontvingen bovendien een goed gevulde goodiebag als aandenken.

“Het enthousiasme van de reisagenten was fantastisch,” zegt Mariska van Vliet van Latin Travel. “Bij Latin Travel vinden we het ontzettend belangrijk om reisagenten persoonlijk te ontmoeten”. “We zien het als een enorme meerwaarde om samen met de reisagent hun klanten een fantastische reis te laten beleven. We investeren daar graag in, omdat we geloven in een langdurige en succesvolle samenwerking met de reisagent. Het was een groot succes.”

Recente berichten