Holiday Extras en Corendon Airlines slaan de handen ineen om reizigers in Europa een soepelere reiservaring te bieden. De samenwerking, die voortbouwt op de bestaande relatie tussen Holiday Extras en Corendon Holidays, markeert een verdieping van de banden tussen de luchtvaartmaatschappij en de Britse specialist in vakantie-extra’s.
Binnen deze samenwerking krijgen Corendon-passagiers toegang tot diensten zoals luchthavenparkeren, lounges, transfers en fast track. De toevoeging van Holiday Extras binnen het platform van de airline moet zorgen voor meer gemak en tijdwinst tijdens de reis. De overeenkomst sluit goed aan bij de belangrijkste markten van Corendon Airlines in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Nederland, waar Holiday Extras al goed vertegenwoordigd is.
White-label website
De uitrol gebeurt stapsgewijs. Eerst verschijnt een white-label website waar reizigers eenvoudig extra’s kunnen toevoegen, later volgt een directe integratie in het boekingsproces. Volgens James Lewis van Holiday Extras versterkt de samenwerking de gezamenlijke ambitie om zorgeloos reizen te stimuleren. Ook Corendon benadrukt dat het partnerschap reizigers meer keuze en comfort biedt, van het moment van boeken tot aan boord.
Met deze stap breidt Holiday Extras zijn internationale netwerk verder uit en onderstrepen beide partijen hun focus op innovatie en een klantgerichte groei voor de lange termijn.