SCHIPHOL - Annemiek Holkeboer gaat aan de slag voor de Business Travel & Mobility Club (BTMClub) en de Business Travel & Mobility Conference. Holkeboer was jarenlang het visitekaartje naar airline- en reisbranchepartners vanuit Royal Schiphol Group, maar de krimp in luchtvaart deed haar besluiten om op 1 maart haar plaats aan anderen af te staan.
Nu de coronacrisis langzaam maar zeker op de laatste benen loopt, bereiden de initiatiefnemers van de BTMClub, Carla van den Berg en Reismedia-eigenaar Rob Somsen, zich voor op nieuwe kwartaalevents en de organisatie van de Business Travel and Mobility Conference op 22 november in de Expo Haarlemmermeer.
Somsen: “Onze evenementen worden ieder jaar groter van opzet, waarbij de toevoeging van Annemiek aan ons team verdere groei faciliteert. Annemiek kent de industrie op haar duimpje en is een goede organisator en moderator.”
Holkeboer werkte sinds 1985 voor de luchthaven, eerst als PR Officer, daarna als Manager Marketing & Communications. In die hoedanigheid was ze betrokken bij talloze bijeenkomsten en evenementen, zoals het onthalen van nieuwe luchtvaartmaatschappijen, workshops voor reisagenten, award-uitreikingen en openingen. Daarnaast reisde Annemiek regelmatig om Schiphol buiten de landsgrenzen te promoten.
Holkeboer: “In die 36 jaar op Schiphol heb ik veel zakelijke contacten opgebouwd. Heel leuk dat ik op deze manier de gelegenheid krijg om nog verbonden te blijven met relaties in de luchtvaart- en reisindustrie.”