In Amsterdam organiseerde bestemmingsmarketingorganisatie Brand USA maandag de hele dag netwerkmogelijkheden voor haar partners. Eerst kwamen zo’n 20 touroperators samen voor een gezamenlijke lunch in Bistro Berlage. Later op de dag voegden ongeveer 80 reisagenten zich bij het gezelschap voor een diner in het Scheepvaartmuseum.
In het museum konden de aanwezige touroperators en reisagenten aanschuiven aan een heerlijk diner. Jackie Ennis, Vice President Globe Trade Development, heette de aanwezigen welkom en vertelde over de 100ste verjaardag van Route 66 in 2026. Vervolgens nam Charonne in ’t Veld kort het woord om de Travel Trade-pagina van Brand USA toe te lichten. In ’t Veld besprak ook de minder bekende roadtrips en benadrukte dat op deze Trade pagina alle evenementen en activiteiten rondom het 100-jarig bestaan van Route 66 te vinden zijn.
Aan het einde van de avond werden er prijzen verloot onder de reisagenten die alle stempels in hun ‘paspoort’ hadden verzameld. De twee hoofdprijzen – elk bestaande uit een vliegticket van United Airlines en overnachtingen met activiteiten ter plaatse – gingen per toeval naar Face2Face Edam: Frits en Ingrid Martens.
De groep met partners (Flagstaff, Grapevine, Illinois, Miami, Visit California, Visit Pasadena, Salt Lake en Visit Springfield, Missouri) reist nu verder naar Parijs, Dublin en Londen. Na twee weken vliegen zij aankomende vrijdag weer naar huis.