22 februari 2024
Thumbnail voor CityZapper en Duits verkeersbureau promoten in campagne Duitse steden

CityZapper en Duits verkeersbureau promoten in campagne Duitse steden

AMSTERDAM - CityZapper gaat als partner van het Duits verkeersbureau op de Nederlandse markt samenwerken aan de nieuwe, globale German.Local.Culture campagne. Aan de hand van persoonlijke verhalen van de Duitse locals kunnen reizigers met deze campagne kennismaken met 27 Duitse steden.


Begin juli lanceren CityZapper en het Duits verkeersbureau de nieuwe campagne, met 27 Duitse steden als partner, waaronder München, Bremen, Erfurt, Münster en Hannover. Tot eind oktober publiceert CityZapper verschillende soorten online content.

De steden worden vertegenwoordigd door locals die de reizigers digitaal meenemen naar hun favoriete plekken. “Om achter unieke en persoonlijke verhalen te komen, vertellen de locals hun verhaal aan de hand van video’s, blogposts, tips en meer”, laat CityZapper weten. Volgens de organisatoren sluit de campagne goed aan bij de huidige situatie waarin minder verre reizen steeds populairder worden.

Voor deze campagne ontwikkelt CityZapper de German.Local.Culture reisgids. Door middel van verschillende thema’s kunnen reizigers tips en blogs vinden die aansluiten bij hun interesses. Daarnaast zal per stad een blogger een aanvullende blog schrijven over de bezienswaardigheden, activiteiten en bijzondere plekken van de stad.