10 mei 2024
Thumbnail voor D-reizen pakt groots uit met campagne “A brand new D”

D-reizen pakt groots uit met campagne “A brand new D”

HOOFDDORP - Deze week start de landelijke media campagne van D-reizen. De campagne “A brand new D” staat symbool voor een nieuw D-reizen. “Nu een groot deel van de winkels weer geopend is willen we heel Nederland laten zien dat we er weer zijn”, aldus Michelle de Wit, Chief Retail Officer van D-reizen.


Een heugelijk moment voor het bedrijf dat sinds juli onderdeel is van Prijsvrij Vakanties. Sinds begin juli is D-reizen weer begonnen met de verkoop van reizen via de website en zijn er door heel het land gefaseerd winkels geopend. Het doel van D-reizen is om begin oktober de 100 meest succesvolle winkels heropend te hebben en daarnaast ook nog groots uit te pakken met een vernieuwend concept van reiswinkels in grote steden.

“A brand new day”
Het lied “A brand new day”, bekend van de film The Wiz en gezongen door onder andere Diana Ross en Michael Jackson, maakt een belangrijk onderdeel uit van de campagne. Het lied dat over vrijheid en nieuwe mogelijkheden gaat is precies wat het nieuwe D-reizen de consument op het gebied van reizen bezorgd.

“Nu een groot deel van de winkels weer geopend is willen we heel Nederland laten zien dat we er weer zijn! Waar we in juli nog wat twijfel zagen bij de consument vanwege de wisselende reisadviezen neemt het consumentenvertrouwen nu toe” aldus Michelle de Wit.

Meer behoefte aan persoonlijk reisadvies
“Iedereen heeft lang uitgekeken om weer te kunnen genieten van een welverdiende vakantie. Nu door corona de meeste verre vakantiebestemmingen nog beperkt toegankelijk zijn en regels continue veranderen, zien we juist in deze tijd dat de klant nog meer behoefte heeft aan het persoonlijk reisadvies van onze experts. De boekingen voor de herfstvakantie stromen dan ook weer binnen, zowel via de website als via de winkels”, vervolgt Michelle de Wit.