ABU DHABI - Etihad Airways kondigt vandaag een samenwerking met het bekroonde themapark Warner Bros. World Abu Dhabi aan. Hiermee wil de luchtvaartmaatschappij van de Verenigde Arabische Emiraten een gezinsvriendelijke ervaring lanceren aan boord van haar vloot.
Met de nieuwe ‘Little VIP’ campagne heeft Etihad als doel om het reizen met kinderen zo gemakkelijk en plezierig mogelijk te maken door het uitdelen van activiteitenpakketten aan kinderen tijdens de langere vluchten. Hierop zijn iconische animatiefiguren van het park te zien, zoals Scooby-Doo en de Looney Tunes. Ook zijn de maaltijden aan boord van de vlucht aangepast en krijgen de jonge reizigers voor het gemak hun maaltijd geserveerd voor de volwassenen. Etihad’s inflight entertainment is aangevuld met een speciaal kindergedeelte met een ruime keuze aan gezinsvriendelijke films en tv-programma’s van Warner Bros.
Naast de services voor jonge reizigers aan boord van het vliegtuig, brengt Etihad een gezinsvriendelijke ervaring door middel van trainingen voor het cabine- en grondpersoneel om de behoefte van familiereizen te identificeren en te ondersteunen. Op Abu Dhabu International Airport wordt een speciale check-in ruimte beschikbaar gesteld voor gezinnen met minimale wachtrijen en een trapje zodat kleine kinderen ook een kijkje kunnen nemen tijdens de incheckprocedure.
Productinnovatie
“Dit jaar zullen we productinnovatie naar de voorgrond brengen”, stelt Terry Daly, Director Guest Experience, Brand and Marketing van Etihad Airways. “We vinden het geweldig om dit te beginnen met een focus op onze ‘Little VIPs’ en hun gezinnen. We begrijpen en waarderen dat het niet altijd gemakkelijk is om met de kleintjes te reizen, maar deze samenwerking met Warner Bros. World Abu Dhabi is bedoeld om de reiservaring voor kinderen spannend en voor hun ouders gemakkelijker te maken.”