MONTFOORT - TUI organiseerde dinsdagavond 28 maart voor al haar Sales en Service Leads een diner in de Heeren in Montfoort met de Blue Lagoon Group als host. 75 TUI Collega’s werden meegenomen in de wereld van de Griekse hotelketen die zeven luxe vijfsterrenhotels aanbiedt in Griekenland.
Na het voorgerecht was het woord aan Denis Anagnostopoulos, commercieel directeur van de Blue Lagoon Group. Denis begon zijn presentatie met een corporate film waarbij Ioannis Drymonokos de hoofdrol had. Ioannis is een Griekse zwemmer uit Athene en de eerste Griekse zwemmer die ooit een Europees zwemrecord heeft behaald. “Blue Lagoon ademt water. Dat is dan ook een belangrijke pijler en USP. Op een zeer creatieve en ludieke manier weet de Blue Lagoon Group in het filmpje te vertellen wie ze zijn en waarvoor ze staan”, legt TUI uit.
Investeren in uitbreiding
Denis heeft de reisagenten hierna meegenomen in de wereld van Blue Lagoon en van alles verteld over de verschillende resorts. “Uit de presentatie kwam duidelijk naar voren dat Blue Lagoon, ook in coronatijd, behoorlijk heeft geïnvesteerd in het uitbreiden (nieuw deel Blue Lagoon Village) en renoveren (o.a. Palazzo del Mare & Blue Lagoon Resort) van haar resorts. Op dit moment wordt er nog druk gewerkt aan de bouw van het nieuwe waterpark in Blue Lagoon Princess.”
De avond in Montfoort luidde ook het ‘jaar van de Sales & Services Lead’ in. In dit jaar wordt volgens TUI actief aandacht besteed aan de ontwikkeling van deze groep van 80 TUI collega’s. “Zij zijn binnen hun regio samen met een of meerdere Sales & Service Leads verantwoordelijk voor de kwaliteit en kwantiteit van de verkoop en serviceverlening van vier tot zes TUI shops. In dit ontwikkeltraject staat ieder kwartaal een ander thema centraal, zoals communicatie, coaching, commercie en samenwerking.” De avond werd door de aanwezige reisagenten zeer gewaardeerd.
Samenwerking TUI en Blue Lagoon
Blue Lagoon Group is volgens TUI al jaren een vaste waarde voor het aanbod van de reisorganisatie. “Er is een sterke en exclusieve samenwerking tussen beide partijen. Ze bieden in totaal zeven hotels aan op Kos en Chalkidiki. We geloven sterk in de kwaliteit en service die Blue Lagoon levert.”
De corporate film waarbij Ioannis Drymonokos de hoofdrol had: