10 mei 2024
Thumbnail voor Kim Benjamins: ‘Bij TUI is altijd ruimte voor ontwikkeling en daar ondersteunen ze je zeker in’

Kim Benjamins: ‘Bij TUI is altijd ruimte voor ontwikkeling en daar ondersteunen ze je zeker in’

SCHIPHOL - Als teamleader op het Customer Services Center bij TUI is voor Kim Benjamins geen dag of week hetzelfde. Door de verschillende afdelingen die onder het Customer Service Center vallen blijft er voor de collega’s van Kim altijd ruimte om nieuwe dingen te leren. In de Career Special gingen wij met Kim in gesprek over het werken bij TUI.


Het werken met verschillende personen op één afdeling blijft voor Kim leuk en uitdagend. “De oplossing die je hebt gevonden voor één situatie of één persoon werkt niet altijd in een andere situatie, dus je moet blijven schakelen. Het werken bij TUI blijft hierdoor ook altijd leuk. En bovendien, wie wil er nou niet dagelijks te maken hebben met vakanties?!”

Kim is destijds begonnen met een stage bij de productieafdeling en is daarna naar het buitenland gegaan om als reisleidster aan de slag te gaan. “Vervolgens ben ik als agent terug gekomen op het hoofdkantoor en nu werk ik als teamleader. Iets wat ik hier dus van geleerd heb, is dat er altijd ruimte is voor ontwikkeling. En TUI ondersteunt je daar zeker in.” Het werken bij de reisorganisatie is voor Kim dan ook ontzettend leuk en leerzaam. “Geen dag is hetzelfde op het contact center. En door de verschillende afdelingen die onder het Customer Service Center vallen, blijft er voor de collega’s ook altijd ruimte om nieuwe dingen te leren.”

Kim heeft dan ook maar één tip voor degenen die overwegen om in de reisindustrie te werken. “Zeker doen!”, sluit ze enthousiast af.

Lees het hele gesprek met Kim Benjamins in onze Career Special.