NAPELS - MSC Cruises heeft aangekondigd een nieuwe campagne te lanceren onder reisagenten om meetings, incentives, conferenties en evenementen (MICE) aan te trekken voor het winterseizoen 2022/2023. Dit doen ze door de voordelen van schepen als MICE-locatie te benadrukken ten opzichte van hotels of resorts.
De campagne is ontstaan naar aanleiding van meerdere verzoeken afkomstig van reisadviseurs, multinationals en evenementenbureaus die hebben gemeld dat de vraag naar MICE-activiteiten weer is gestegen sinds de pandemie.
De commerciële teams van MSC Cruises in de Benelux gaan in september contact opnemen met reisagenten om de attracties en voordelen aan boord van de MSC schepen voor MICE-klanten uit te leggen.
Geschikte locaties
"Onze schepen hebben grote voordelen ten opzichte van hotels en resorts als locaties voor MICE-bijeenkomsten, ongeacht de grootte en schaal van het bedrijf", aldus Achille Staiano, vice-president van MSC Cruises. "Er zijn veel meer opties voor eten en drinken, een scala aan verschillende entertainment attracties om van te genieten en, natuurlijk, verschillende bestemmingen om te verkennen en te ontdekken, zo heb je alles op één reis."
"Na de zeer uitdagende afgelopen 24 maanden van de MICE-markt kijken we er echt naar uit om onze rol te spelen en ons netwerk van agenten te helpen een aantal ongelooflijke mogelijkheden voor hun klanten te bieden", vervolgde Staiano.