9 november 2024
Thumbnail voor Personal Touch Travel overgenomen: ‘Naam blijft bestaan en team blijft volledig intact’

Personal Touch Travel overgenomen: ‘Naam blijft bestaan en team blijft volledig intact’

Reisspecialist Personal Touch Travel is overgenomen door investeringsmaatschappij BB Capital Investments. Dat maken beide partijen woensdag bekend.

Volgens Personal Touch blijft de naam behouden. Ook het team blijft volledig intact, zo stelt het bedrijf. Het volledige management team, onder leiding van Arjan Kastelein, die sinds 2016 de rol van algemeen directeur vervult, blijft aan boord.

Met het nemen van het meerderheidsbelang is de toonaangevende positie van Personal Touch Travel gewaarborgd, aldus Kastelein. “Voor de franchisenemers verandert er niks, echter kunnen we samen met BB Capital onze doelstellingen in onder andere technologie verder uitbouwen." Saskia Veenhuijs vult aan: "Personal Touch Travel biedt veel maatwerkreizen aan de klanten en het verbeteren van de efficiency is dan essentieel."

Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe samenwerking

“Ik kijk enorm uit naar deze nieuwe samenwerking", gaat Kastelein verder. "Gezamenlijk hebben we prachtige doelstellingen geformuleerd en ik ben overtuigd dat we het merk Personal Touch Travel en onze aangesloten franchisenemers daarmee nog sterker maken.”

Harry Aarsse, oprichter Personal Touch Travel: “Vijfenzestig is een mooie leeftijd om iets anders te gaan doen. Ik ben dan ook zeer verheugd dat onze onderneming nu kan profiteren van de expertise en inbreng van BB Capital. Zij overtuigen met hun professionele werkwijze. Ik vertrouw erop dat BB Capital gaat zorgen voor veel toegevoegde waarde voor zowel onze reisadviseurs als onze klanten.”

De managing partner en oprichter van BB Capital, Susan van Koeveringe, vertelt waarom Personal Touch Travel zo goed aansluit bij het bedrijf: “BB Capital heeft op basis van megatrends in de economie en maatschappij drie sectoren geïdentificeerd waarbinnen wij investeringen concentreren. Personal Touch Travel sluit perfect aan bij twee van onze thema’s, namelijk 'De digitaliserende economie' en 'human wellbeing' waarbij meer oog voor kwalitatieve, persoonlijke vrijetijdsbesteding voorop staat. Wij zien dat Personal Touch Travel in de Nederlandse reisindustrie naast een unieke propositie en een sterk merk een uitgebreid netwerk van hoog gemotiveerde en gekwalificeerde franchisenemers heeft opgebouwd. De organisatie fungeert als een betrouwbare partner voor reizigers wereldwijd, wat ook tot uiting komt in de hoge klanttevredenheid. Met onze kennis en kunde dragen we graag bij aan de verdere groei, innovatie en automatisering van Personal Touch Travel.”