26 november 2024
Thumbnail voor Interface Tourism aangesteld voor de vertegenwoordiging van Mauritius in de Benelux

Interface Tourism aangesteld voor de vertegenwoordiging van Mauritius in de Benelux

Dit is een persbericht.

AMSTERDAM - De Mauritius Tourism Promotion Authority (MTPA) heeft met trots aangekondigd dat Interface Tourism is aangesteld om Mauritius te vertegenwoordigen bij de ontwikkeling en promotie van het eiland in de Benelux. Het marketing- en communicatiebureau zal vanaf nu het multiculturele eiland in de Indische Oceaan ondersteunen met communicatie richting media en trade partners. Het doel is om het publiek uit de Benelux kennis te laten maken met het kleurrijke Mauritius.

De samenwerking omvat een uitgebreid scala aan diensten waaronder strategisch advies en ondersteuning voor public relations, trade en marketing, en het beheer van sociale media. Interface Tourism Netherlands bundelt haar krachten met Interface Tourism France, die verantwoordelijk zullen zijn voor de Franstalige perscontacten in de Benelux. Zij werken al meerdere jaren samen met MTPA voor de Franse markt.

Mijke de Jong, Managing Director van Interface Tourism Netherlands, verklaarde enthousiast: “We zijn vereerd dat we zijn geselecteerd om Mauritius te vertegenwoordigen in de Benelux. Deze benoeming weerspiegelt onze gedeelde visie op samenwerking en innovatieve promotie, waardoor nieuwe mogelijkheden ontstaan voor de toeristische sector op Mauritius. Interface Tourism is deel van de International Tourism Group (ITG) is daardoor aanwezig door heel Europa, wat onze kracht laat zien in een groot netwerk en samenwerken met onze andere internationale kantoren.”

Arvin Bundun, directeur van de MTPA voegt toe: “Wij zijn verheugd om opnieuw samen te werken met Interface Tourism en International Tourism Group om het imago van Mauritius op de Benelux-markt te versterken. Deze samenwerking markeert een belangrijke stap in de groei van de toeristische sector van Mauritius, een bestemming die het verdient om ontdekt te worden door een breder publiek.”