Visie op Toekomst introduceert VISIE Support, een veelzijdige dienst die reisorganisaties ondersteunt bij eenvoudige dagelijkse werkzaamheden op uiteenlopende gebieden. VISIE Support helpt organisaties om efficiënter te werken, kosten te beheersen, en klantbeleving te optimaliseren. Deze dienst biedt reisorganisaties de mogelijkheid om zich volledig te richten op hun kernactiviteiten.
“De reisbranche vraagt om een flexibele, brede benadering van ondersteuning,” zegt Jeroen Remijnse, algemeen directeur bij Visie op Toekomst. “Met VISIE Support kunnen reisorganisaties rekenen op veelzijdige dagelijkse ondersteuning die inspeelt op hun specifieke behoeften, zodat zij wendbaar en innovatief blijven in een concurrerende markt.”
Achter VISIE Support zit een breed opgeleid supportteam om dagelijks werkzaamheden op te pikken. Door middel van een ticketsysteem worden werkzaamheden snel opgepakt. Hierbij kan bijvoorbeeld worden gedacht aan het plaatsen van social media berichten, bijwerken van eenvoudige financiële administratie of afhandelen van verkoopvragen.
De inzet van VISIE Support kan verschillen per organiatie. Afhankelijk van de behoefte kunnen afspraken worden gemaakt over de uitvoering hiervan. Zo kunnen eenvoudige werkzaamheden worden opgepakt, maar kan ook een operationele klantenservice worden ingericht. Met VISIE Support krijgen reisorganisaties de tools en begeleiding om niet alleen operationeel sterker te worden, maar ook op lange termijn succesvol te zijn door deze flexibele schil.
Waarom VISIE Support?
Voorbeelden van ondersteuning
De werkwijze van deze dienst is simpel
Voor meer informatie over de dienst VISIE Support, ga naar www.visieoptoekomst.nl/visie-support
Over VISIE op Toekomst
VISIE op Toekomst is een betrouwbare partner voor bedrijven in de reissector, bekend om hun klantgerichte aanpak. Met een netwerk van partners biedt het bedrijf verschillende diensten die aansluiten bij de behoeften van zowel kleine als grote reisorganisaties.