SCHIPHOL – Op maandag 3 mei is Esmée Lock gestart als accountmanager bij Reismedia. Esmée, die het afgelopen jaar werkzaam was bij ALD Automotive en daarvoor vijf jaar bij Airplus, gaat actief een groot deel van de (zaken)reis- en luchtvaartbranches ondersteunen bij hun promotiebehoeften.
Esmée start als nieuwe accountmanager op het moment dat er langzaam maar zeker versoepeling aankomt als het gaat om reizen naar het buitenland. Zodra de grenzen opengaan, zal het reisvolume versneld toenemen omdat reizigers staan te trappelen om er op uit te trekken. Voor aanbieders is het dan de kunst om hun producten en diensten snel en efficiënt onder de aandacht te brengen bij consumenten en wederverkopers. Daarin wil Reismedia een preferente partner zijn.
Esmée Lock: Afgelopen jaar was voor mij persoonlijk een jaar waarin ik erachter kwam dat het hebben van passie voor mijn werk ontzettend belangrijk is. Daarnaast kwam ik erachter dat de reisbranche dieper in mijn hart zit dan ik had gedacht. De (reislustige) mensen, de makkelijke manier van communiceren en de saamhorigheid zijn karakteristiek voor deze branche. Toen ik met Reismedia-eigenaar Rob Somsen in gesprek raakte was de knoop dan ook snel doorgehakt en stap ik nu met enorm veel enthousiasme terug de reiswereld in.
Reismedia-eigenaar Rob Somsen: “Ik ken Esmée al enkele jaren van haar werk bij Airplus, één van de directe buren van ons kantoor op Schiphol. Ze viel me altijd op als een prettige en kundige persoonlijkheid die echt geïnteresseerd is. Het is voor ons goed nieuws dat we deze kwaliteiten toe kunnen voegen aan ons team en zo onze relaties van een betrokken dienstverlening kunnen voorzien. Esmée zal een belangrijk deel van mijn klantenportefeuille overnemen en zich in het begin vooral richten op de leisure gerelateerde producten.”