24 november 2024
Thumbnail voor Fieneke van Heusden-Bosters: Leven in de zesde versnelling is mij met de paplepel ingegoten

Fieneke van Heusden-Bosters: Leven in de zesde versnelling is mij met de paplepel ingegoten

HAARLEM - Als dochter en vrouw van een ondernemer is in de zesde versnelling leven Fieneke van Heusden-Bosters met de paplepel ingegoten. Fieneke werkt ‘slechts’ een jaar als Accountmanager Retail & ZRA’s bij Sunny Cars, maar is absoluut geen onbekende in de reiswereld. “Ik ben erg ambitieus en heb moeite met stilzitten.” Fieneke staat in de komende uitgave van Reisbizz Magazine in de spotlight in de SalesTalk.

Haar carrière in de reisbranche startte na haar opleiding aan de NHTV in Breda ruim tien jaar geleden bij Aviareps. “Hier heb ik alle ins en outs van sales en de reisbranche mogen leren van Martijn Strijker”, vertelt Fieneke. Na drie jaar was het voor Fieneke tijd om haar vleugels uit te slaan. “Ik ben aan de slag gegaan bij Holiday Extras. Een Duits bedrijf waarbij ik samen met nog een aantal collega’s verantwoordelijk was voor de sales in de Benelux. Tijdens de coronapandemie veranderde veel, waardoor ik niet helemaal meer op mijn plek zat.”

Ze overwoog om de reisbranche te verlaten en keek om zich heen wat ze zou willen doen. Voordat ze die vervolgbaan had gevonden, zag ze het persbericht voorbijkomen dat Chantal van der Meer Sunny Cars ging verlaten. “Sunny Cars leek mij altijd een fantastisch bedrijf om voor te werken. Zodra de vacature op de salesafdeling vrijkwam, heb ik gelijk gesolliciteerd. Ik was dolblij dat ik aangenomen was en heb tot op de dag van vandaag geen spijt van mijn overstap.”

Constant in ontwikkeling
Sunny Cars is volgens Fieneke continu in ontwikkeling. “Dagelijks willen we ons all-in product nog completer en unieker maken en zo de wensen en behoeften van de klant vervullen. Bijvoorbeeld met onze maatwerkservices. Denk hierbij aan de Fastlane, Online Check-in en de Contactloze Pick-up, allen services die ontwikkeld zijn voor klanten die vliegensvlug de weg op willen.” Ook klanten die geen creditcard hebben, kunnen bij Sunny Cars terecht dankzij de Geen Waarborg-service. “Wij staan dan garant voor de klant. En zo blijven wij continu in ontwikkeling. Daarnaast is de servicecode een hele fijne toevoeging voor de reisagent. Met deze toevoeging in onze B2B-tool kan ons reserveringsteam meekijken op de pagina die de reisagent voor zich heeft. Een hele handige tool als de reisagent ergens niet uitkomt.”

Meer lezen over Fieneke en wat het werken bij Sunny Cars zo speciaal maakt? Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief en ontvang de nieuwste Reisbizz Magazine als eerste in je mailbox.