Transavia is van start gegaan met een nieuwe merkcampagne, in lijn met de onlangs vernieuwde merkidentiteit. De campagne draagt de slogan: ‘Niet normaal gewoon’.
De luchtvaartmaatschappij werkt hiervoor samen met reclamebureau DDB Amsterdam, dat de merkboodschap heeft vertaald naar een concreet concept. Volgens Transavia staat ‘Niet normaal gewoon’ voor een vliegervaring die goed, gemakkelijk, prettig en persoonlijk is. In de campagne speelt purser Thijs (Mike Weerts) een prominente rol als herkenbaar gezicht.
Toegankelijke reiservaring
“Niet alleen bieden we een betaalbaar ticket, we zijn ook de luchtvaartmaatschappij die voor een gemakkelijke reiservaring gaat”, zegt Natascha van Roode, Brand Lead bij Transavia. “Met de vertaling naar ‘Niet normaal gewoon’ geven we invulling aan wat we dagelijks leveren: een toegankelijke reiservaring waarin gemak, betrouwbaarheid en plezier centraal staan.”
De campagne loopt van 4 november tot en met 14 december en is zichtbaar op televisie, online video, displaybanners en social media.