Ook dit jaar ging het TUI-salesteam op bezoek bij partnerreisbureaus. In totaal bezochten ze 160 reisbureaus in twee maanden tijd. Zo konden ze elkaar even zien, informatie uitwisselen en hun waardering uitspreken.
“Het team is met veel plezier het land ingegaan om onze partners te ontmoeten, het laatste productnieuws met hen te delen en ze te bedanken voor de samenwerking,” zegt Sebastiaan de Vries, Head of 3rd Party Sales TUI Nederland & België.
Enthousiast
Ook de partners zijn enthousiast over dit initiatief. “Face to face zaken bespreken en even dat persoonlijke contact heeft absoluut onze voorkeur. Daarbij hebben we natuurlijk de ‘TUI hug’ met plezier in ontvangst genomen,” zegt Joey Meijer, Reisbureau Klooster Hoogezand.
TUI hug
Volgens de traditie was er weer een klein cadeautje voor de partners. Dit jaar was dit een “TUI hug”: een warm dekentje voor de koude winteravonden.
Daarnaast werd het belangrijkste nieuws op een interactieve manier gedeeld: een boardingpass met QR-codes die toegang boden tot verschillende presentaties van onder andere TUI Hotels & Resorts.